tirsdag 1. mai 2012

Vårt nye soverom

Helt ferdig er det ikke, men den viktigste delen er ihvertfall ferdig. 
Det gjenstår litt maling rundt døren, på skapet, veggen bak skapet, litt i taket og gulvet. 
Vi er veldig fornøyde!



Veggfargen heter Chi (glansgrad 10).
Wallstickeren er kjøpt på etsy. 



Gardinene er fra Kid og heter Eila. 


Sengegavlen er laget av en av de gamle dørene som var i huset. 
Marius sengetøy fra Princess.


Jeg skal male lampefotene, vurderer å male dem i samme rødfarge som sengesettet. 


Kabeltrommel nattbordene ble beiset med S 6000-N.


Deilig å endelig ha lyst soverom!

14 kommentarer:

  1. Stilig!
    Ha ein finfin 1 Mai
    klem:-)

    SvarSlett
  2. wow, så fint det ble!! Likte det veldig godt! Kul sengegavl og nattbord. Likte tapeten også :)
    Ha en fin 1 mai, her er det bursdag i huset! :)
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  3. Lekkert! Veldig annerledes og kult!
    Kjempefin dør/sengegavl.
    Likte godt sengetøyet også.
    Fin dag til deg! klem Hege

    SvarSlett
  4. WOW! dette ble knallfint! og veldig deg føler jeg:)
    Lekre lyse farger og masse fine detaljer! ååå nå fikk jeg også lyst til å fikse opp soverommet..
    NYDELIG!
    Ha en deilig 1. mai:)
    Klem Cathrine

    SvarSlett
  5. Kjempefint soverom. Elsker nattbordene! Fin sengegavl og tøff wallstickers. Kanskje på tide å begynne med mitt eget soverom. Inspirert!

    SvarSlett
  6. Så kjempefint det blei,nydelig sengesett,gardiner,ja tapet og alt:)
    Ønsker deg ein fin 1 mai,her nyter eg sol og varme:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Så utrolig fint det ble! Likte veggen veldig godt, og sengegavlen laget av ei gammel dør ble fint!

    Tusen takk for hilsen hos meg. Håper du har hatt en fin 1.mai dag. Sola har strålt her hos oss og ungene har vært ute og lekt hele dagen. Jeg har ligget under dyna med feber, men tenker det blir flere solskinnsdager å nyte:) Er endelig blitt litt bedre og tar meg en liten bloggrunde:)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  8. Så flott det ble på soverommet ditt. Herlige sammensetninger og nattbordene passet så fint inn! Det siste på mitt soveromsprosjekt står på vent for at jeg ikke har funnet de rette nattbordene ennå.

    ønsker deg en strålende onsdag!

    SvarSlett
  9. Så flott det ble, du er flink!
    Veldig stilig med både døra og wallstickeren!

    Klem

    SvarSlett
  10. Fiiiint! :D Renate;)

    SvarSlett
  11. Det ble suuuper fint Monica :))

    SvarSlett
  12. Hei hei!

    Så fint soverom :) Har selv planer om å lage meg sengegavl av en gammel dør, men er så usikker på hvordan jeg skal feste den. Hvordan har dere løst det?

    Line :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Vi ville ikke lage hull i veggen, så vi skrudde fast fire føtter fra en gammel tv-benk fra Ikea, og lente den en anelse inntil veggen, sengen holder den også litt på plass:)

      Slett
  13. For et nydelig soverom dere har :) har selv sett på den wallstickersen på etsy, de er veldig fine :)
    Herlig sammensettning av rommet, kreativt med trommlene som nattbord :) elsker det!
    Har lagt bloggen din til på siden min så jeg vil besøke bloggen din igjen :)

    klem Mari

    SvarSlett

På grunn av mye spam er jeg nødt til å sette på ordbekreftelse, beklager det!