lørdag 28. april 2012

Litt bilder fra badet

Litt bilder fra badet i dag, mens vi pusser og maler på soverommet. 



Buddha fra Kid. 



Inspirasjonen til denne fant jeg her. Synes den var genial, så jeg laget min egen som tar litt mindre plass. Blir en del single sokker her i huset, spesielt Tian sine, for han drar de av seg, tygger på dem, og legger dem fra seg rundt forbi. 


Litt gratisreklame for verdens beste håndsåpe


Traktor og melkespann må man ha her på Jæren. Digger denne hyllen. Traktoren er kjøpt på ebay. 

Håper alle har en fin dag!


3 kommentarer:

  1. Elsker badet deres! den traktoren var knallfin da:)
    Og fatet med flaskene er så lekkert! DU er god på detaljer!
    Badet vårt er totalt "ikke-bloggbart" så jeg har gitt opp å style noe som helst der, gleder meg stort til vi kan sette igang med oppussing, må bare spare litt først!
    Håper du ikke bare har jobba hele helgen, men kost deg litt i det fine været også!
    Ha en deilig kveld!
    Klem fra Cathrine

    SvarSlett
  2. Så mange fine detaljer på badet! :) Finfint bad, og for noen fine navn på barna dine! :) Jeg legger meg som følger! Klem Natalie

    SvarSlett
  3. Så fint det er! Kunne jeg også trenge savnede sokker..
    Hater sokker! Så stilig det blir på soverommet forresten!
    Blir moro! Fin dag til deg! klem Hege

    SvarSlett

På grunn av mye spam er jeg nødt til å sette på ordbekreftelse, beklager det!